miercuri, 26 martie 2014

Încercare de leapşă: Leapşa kilometrică cu amintiri ♫

În primul rând, înainte de a mă simţi vinovată de deficienţa mea de cultură muzicală. Treaba stă cam aşa: Blq, copil mic şi drăguţ căruia îi e frică să aibă păreri ca să nu dezamăgească oameni. În plus, nici nu cred că am un playlist... Nu, nu am. Deja că socialuzarea mi se pare o treabă imposibilă, nu m-ar fi ajutat cu nimic dacă aş fi stat non-stop cu căştile în urechi. Dacă îmi place foarte mult un cântec îmi bag p**a în toată lumea, o învăţ integral şi apoi o cânt fără oprire. În plus, cântecele în amintirile mele sunt destul de rare. Scuzele fiind spuse, să înceapă spectacolul.
În al doilea rând, mulţumesc Mich şi Arisu pentru "nominalizări" (mă simt ca şi când aş fi nominalizată la Oscar).

 O-Zone◄►Dragostea din tei
Se putea? Păi se putea să nu? Ca orice copil de vârsta mea, am rămas marcată de această odă a îngerilor. Ţin minte că eram la Ghimeş, cu mama la o prietenă de-a ei şi cântam asta în gura mare prin curte cu soră-mea şi nepotul femeii ăleia. Se uitau ăia mari la noi şi stricau de râs. Presupun că era destul de amuzant să asişti la concertele noastre, mai ales că eram atât de convinşi că interpretare noastră era chiar mai bună decât originalul.

 Crazy Loop◄►Crazy loop ("mm ma ma" sau ceva de genu' ăsta)
Mamă, Doamne, cântecul ăsta era fenomen. Ştiu că am fost la ziua de naştere a Alexiei şi am dansat pe piesa asta. Altceva nu mai ţiu minte, la vârsta mea...

 Aqua◄►Barbie Girl
Cum a spus şi Googga, am făcut la balet un dans cu umbreluţe pe melodia asta. Nu ştiam de ce una dintre fete a scos un sunet dezamăgit când am fost anunţate că pe asta urma să dansăm. Acum totul are sens şi regret momentele în care o cântam fără să ştiu ce spune...

 Lady Gaga◄►Alejandro
Asta o fost primul cântec de pe fostul meu nou telefon care a decis să-mi evadeze din buzunar. Mi-a plăcut atât de mult încât sa-mi botez organele reproducătoare masculine pe care nu le am Robert, Alejandro şi Fernando. Mda. În plus, eram la party-ul aniversar de ziua lui Gog şi era un copil care avusese coşmaruri din cauza cântecului, iar eu mă ofticam că nu putem să o punem din motivul menţionat mai devreme.

 Michael Jackson◄►Billie Jean
Asta a fost primul cântec de-al lui pe care l-am ascultat, tipic, fix după ce a murit. Sad break. Dap. Mă rog, după aceea am devenit puţin obsedată, dar a meritat. Câteodată o obsesie poate să te facă se te culturalizezi şi tu puţin.

 Freddie Mercury◄►Don't Stop Me Now
Din nou vă remintesc deficienţele mele în materie de muzică. Asta m-a marcat pentru că prima dată am auzit-o cu ajutorul unui doodle de la Google şi mi-am dat seama câte lucruri mişto ratez pentru că evit să am preferinţe. Aşa că de atunci mi-am impus să gândesc liber şi să nu-mi pese de ce cred alţii dacă mie îmi place ceva dubios. Thanks to this, now I'm becoming unstoppable.

 Kansas◄►Carry On Wayward Son
Pentru mine o să rămână Carrz On MAh Wayward son. Datorez asta nenaturalului Supernatural, care m-a învăţat atâtea lucruri. Chiar dacă finalurile de sezon nu sunt cele mai vesele ever, pe mine mă face fericită să ascult asta. Love you, babe. ♥

 Survivor◄►Eye of the Tiger
Cântecul super-mega-ultra motivaţional care m-a ajutat de atâtea ori să termin ce am început. No description needed. The best f**k the rest. Mama loves you too.


This is it. Hope you enjoyed and I shall talk
to you soon ♥
Here. Take something adorable. Now go home.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu