sâmbătă, 27 septembrie 2014

WTF am I doing here

Much time, so lazy, such sorry. Serios, chiar îmi pare rău, dar mă revanşez.

Probabil vă întrebaţi ce a mai făcut Blq în ultima vreme. Ladies and gentlemen, I'm rewatching Harry Potter. De ce? Pentru că a trecut mult timp de când am făcut-o ultima oară şi pur şi simplu îmi era dor de asta. And damn, this movie is funnier than I even remembered. Şi m-am făcut şi cu o groază de inspiraţie pentru desene. Yay!

În ultima săptămână, liceul meu a sărbătorit 125 de ani de la înfiinţare, aşa că fiecare zi a fost plină de activităţi de genul "dacă participi la activitate, nu mai trebuie să stai la ore". Ceea ce a fost destul de mişto, mai ales că ne-am reobişnuit cu bântuitul prin şcoală. Măcar atât, in loc să ne arunce profesorii cu capul înainte în materie. Mă rog, unde vreau eu să ajung. Printre aceste activităţi s-a numărat şi un spectacol făcut de elevi. Iar mah good friend pe care o ştiu de la grădiniţă a cântat. And damn, I was so proud of her. Serios, mi-au dat lăcrimile. Şi dacă reacţionez aşa acum, nici nu vreau să ştiu ce mamă idioată o să fiu. Just don't.

Guess what? Blq apare în revista şcolii. Pentru că acum o lună, profa de română a lui Blq a sunat-o pe Blq şi a rugat-o să scrie un articol despre cum s-a simţit Blq în prima ei zi de a noua. Aşa că da. Să vedem dacă a ieşit la fel de prost pe cât îmi aduc eu aminte. :D


Asta a cântat copilu'

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu